poniedziałek, 1 kwietnia 2013

zimowe zdjęcia

Witajcie.
Postanowiłam zrobić coś nowego. Co powiecie na mini-podróżnik? Co kilka dni będę zajmować się nowym państwem. Pokażę Wam najciekawsze miejsca do zwiedzenia, tradycje, obyczaje, ciekawostki i inne. Z racji tego, że w przyszłości chciałabym podróżować, sama się trochę podszkolę i przy okazji pokażę na blogu coś nowego. Dodatkowo przy każdym państwie umieszczę krótki wywiad z osobą będącą w danym miejscu. Zapytam co ją tam najbardziej urzekło, a co jej się nie podobało.
Decyzja leży w waszych rękach. Jeżeli pomysł wam się spodobał napiszcie o tym w komentarzu, jeżeli nie to też napiszcie.
Na razie zostawiam was z nowo zrobionymi zdjęciami, pozdrawiam :)





Piękną mamy wiosnę, prawda? :-)


35 komentarzy:

  1. Ale śliczne zdjęcia ojeej ;** <3
    Zapraszam do mnie , bardzo mi zalezy ,dopiero zaczynam http://szczepuuu.blogspot.com/ :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ciekawy pomysł. ;)

    nie musisz się reklamować,obserwuję Cię :)

    OdpowiedzUsuń
  3. juz obserwuje licze na rewanz :)
    i dziekuje za rady :]

    OdpowiedzUsuń
  4. Ciekawy blog i w dodatku fajnie wygląda :)
    czekam na rewanż skomentuj i zaobserwuj :3 ~ http://www.fun-loverr.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Ale ładne masz widoki. *.*
    Pozazdrościć. ; )
    Obserwujemy ? ( odpowiedź proszę u mnie ; ))
    Pozdrawiam ! : )

    OdpowiedzUsuń
  6. Pomysł dobry, możesz pokazac ciepłe zakątki bo za oknem tak zimno... ;c

    OdpowiedzUsuń
  7. Pomysł świetny, na pewno będę zaglądać :) Zdjęcia cudne :) Pozdrawiam
    http://myownfashionobsession.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Hej : ) weszłam do ciebie przypadkiem.. bardzo podoba mi sie tu :D ;*
    Obserwujemy ? jeśli tak to zaobserwuj a zrobię to samo :)
    oxoxo.

    OdpowiedzUsuń
  9. ciekawy pomysl ja jednak lubie takie opowieści jak ktos byl w danym kraju ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Pomysł bardzo ciekawy ;) Obserwujemy? ja juz ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Dosyć ciekawy pomysł .
    Obserwuje i liczę na rewanż .
    lublins.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. moim zdaniem taki "podróżnik" to fajny pomysł:) a jeśli masz możliwość porozmawiać z kimś kto tam był to już wgl:)
    zapraszam do mnie, ja u Cb zostanę bo mi się podoba:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Obserwuję i liczę na to samo.
    -http://zwazwariowanenastolatki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. ładne zdjęcia :) a z tymi podróżami to ciekawy pomysł
    może obserwujemy? :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Jakie śliczne zdjęcie z tą kropelką ! : )
    Piękne widoki. ; ) Zazdroszczę ! *.*
    Obserwujemy ?? Ja już : *
    Pozdrawiam !! < 3

    OdpowiedzUsuń
  16. Świetne zdjęcia :) Uwielbiam ten kawałek ;)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  17. Fajny blog!!! zapraszam do obserwowania mojego
    klaudia2304.blogspot.com
    Zapraszam do obserwowania :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Tez na nogi prowadzi, ale tego nie dałam rady, za bardzo mnie potem wszystko bolalo ;o

    OdpowiedzUsuń
  19. Ja dzisiaj jak wstałam to śniegu po kolana bez kitu ;o
    + Obserwujemy?:* www.tanecznedusze.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. mi się bardzo podoba! uwielbiam dowiadywać się o różnych ciekawych miejscach :)

    OdpowiedzUsuń
  21. super zdjęcia(; miejmy nadzieje, że wiosna przyjdzie jak najszybciej

    OdpowiedzUsuń
  22. Śliczne zdjęcia... *.*
    Obserwuję ! ; )

    OdpowiedzUsuń
  23. bardzo łądne zdjęcia, tak trzymaj:)

    OdpowiedzUsuń
  24. myślę że to bardzo fajny pomysł z tym podróżnikiem:)

    OdpowiedzUsuń
  25. A jednak wiosna pomalutku wychodzi do nas. ;)
    Ps. Zczynam obserwować i liczę na to samo z twojej strony. --> http://kosmetyczka-kamy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  26. Bardzo fajny pomysł! :))
    Czekam na takiego typu posty ;*

    Co powiesz na wzajemną obserwacje? :)
    myreaality.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  27. Ostatnie zdjęcie najlepsze!

    OdpowiedzUsuń
  28. Świetny pomysł ;) a opinie osób które były w konkretnych miejscach są często o wiele bardziej interesujące niż same przewodniki ;)

    OdpowiedzUsuń
  29. Ladne zdjecia i super pomysl!:):*
    Serdecznie zapraszam na mojego bloga. :)
    Flyingsnap.com
    Obserwujemy?

    OdpowiedzUsuń
  30. śliczne zdjęcia, zdjęcia nr 2 ze spadającą kroplą wody wyszło ci genialnie<3

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję każdemu z osobna za komentarz :)