niedziela, 21 kwietnia 2013

21.04.13

Witajcie kochani. Przepraszam za tak długą nieobecność. Nie pisałam, bo na początku byłam zawalona sprawdzianami, kiedy już miałam czas brakowało mi weny, a potem wyjechałam do Hiszpanii na wymianę uczniowską.
Wymiany uczniowskie to bardzo fajna rzecz. Zdobywasz nowe doświadczenia, zawierasz znajomości z osobami o odmiennej kulturze, tradycji, poznajesz ich język. Super sprawa! Wkrótce pojawi się post z wszytskimi szczegółami i masą zdjęć, dzisiejszy wpis to jego zapowiedź  no i oczywiście krótkie przypomnienie o sobie. Poniżej kilka zdjęć zrobionych na szybko.
Pozdrawiam




 Toledo










44 komentarze:

  1. Ale fantastyczne miejsce!!! Zazdroszczę tego wyjazdu :)

    OdpowiedzUsuń
  2. nie mogę się doczekać żeby zobaczyć post z wyjazdu. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Dzieki za komentarz:) Tak, w sumie odkąd prowadzę bloga robie też nagłówki na zlecenia w ramach pracy. Pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. jezu zazdroszczę :( uwielbiam latać!

    OdpowiedzUsuń
  5. śliczne widoki :D

    pozdrawiam i zapraszam do mnie :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Podróżowanie to świetna sprawa :))

    OdpowiedzUsuń
  7. nie myślałam o recenzji,no ale jeśli chcesz to mogę zrobić ;)
    fajne widoki ;D

    OdpowiedzUsuń
  8. śliczne widoki *.*

    OdpowiedzUsuń
  9. mój tata cztery dni temu wrócił z toledo, w jakiej szkole byłaś na wymianie?

    obserwujemy?

    mydreammm.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. o rany zazdroszczę wymiany , hehe nawet zaczęłąm rymować :P

    OdpowiedzUsuń
  11. Zazdroszczę podróży <3 !!! Ja jeszcze niegdy nie leciałam samolotem

    OdpowiedzUsuń
  12. SUper! A ta koleżanka prowadzi bloga? Również obserwuję.

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja za niedługo będę musiała z Mamą pogadać o tej wymianie , bo chciała bym do Niemczech...
    Tylko słyszałam że trzeba napisać jakiś tam test ... to prawda ? : )
    Zazdroszczę że aż do Hiszpanii O.o *.* Choć byłam 3 razy znaczy będę 3 raz : P
    Obserwujemy ? ( odpowiedź proszę u mnie ; ))
    Pozdrawiam ! : )

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A trzeba mieć ileś ukończone lat żeby pojechać na wymianę ? O.o

      Usuń
  14. Też byłam na wymianie, dwukrotnie,tyle że z Portugalią, też niezapomniane wspomnienia! :)
    OBSERWUJĘ! :)
    Buziaki;*

    oliwiowa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. śliczne widoki:) liczę,że kiedyś Toledo będzie moje:-p

    OdpowiedzUsuń
  16. zazdroszcze :)

    dodajemy do obserwowanych : ) ?

    OdpowiedzUsuń
  17. zazdroszczę! bardzo bym chciała pojechać do Hiszpanii:-) swietne zdjecia!
    2x67.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. oh.. <3 czekam na kolejne zdjęcia, nie mogę się już doczekać ! :) A co do wymiany to też uważam to za super sprawę.. zawsze możemy sie dużo nowego nauczyć i wgl :)

    pozdrawiam :)
    ohvictorria.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Świetne zdjęcia. Zazdroszczę i mam nadzieję, że też będę miała okazję uczestniczyć w takiej wymianie, bo to fajna sprawa :)

    OdpowiedzUsuń
  20. o wow, super zazdroszczę:)) sama bym chętnie odwiedziła ten kraj, póki co jadę do nas nad morze:)

    OdpowiedzUsuń
  21. Ale ci zazdroszczę :D Piękne zdjęcia :))
    W wolnej chwili zapraszam do mnie na ourloveourpassion.blogspot.com :) Obserwujemy? Chętnie wpadnę tu jeszcze nieraz :*

    OdpowiedzUsuń
  22. Jakie śliczne widoki *.*
    Ja też bym chciała.; )
    Obserwujemy ? Czekam na odpowiedź.; )
    Pozdrawiam ! : )

    OdpowiedzUsuń
  23. ale fajne ;3 jeszcze jest wymiana uczniowska ??? Super, szkoda ze nie jestem w polsce :(
    Framlii.blogspot.com
    Dopiero zaczynam wiec jak chcesz/mozesz to skomentuj sprawisz mi tym ogromna radosc :333
    Pozdrawiam !!

    OdpowiedzUsuń
  24. Także obserwuję, buziaki :*
    ourloveourpassion.blogspot.com :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Ja nie mogę jeździć na wymiany :/ A bardzo bym chciała.

    OdpowiedzUsuń
  26. Świetny blog! :D Bardzo mi się tu podoba. Obserwujemy? :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Super zdjęcia z samolotu :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Beautiful photos!!! would you like to follow each other?
    Besos, desde España, Marcela♥

    OdpowiedzUsuń
  29. byłam w Hiszpanii- cudownie tam jest!
    pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  30. wymianki uczniowskie to genialna sprawa

    OdpowiedzUsuń
  31. ja nigdy nie mialam odwagi na wymiane :P no i moja znajomosc jezykow tez nie jest zachwycajaca

    zapraszam do siebie i wspolnego obserwowanie jesli masz ochote ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję każdemu z osobna za komentarz :)