wtorek, 28 maja 2013

WĘGRY

Witajcie. Od razu przepraszam was za długą nieobecność, ale dopadł mnie leń, nic nowego... 

Dzisiaj post o kolejnej wymianie uczniowskiej w której wzięłam udział. Tym razem była to wymiana polsko- węgierska. Tak jak poprzednio spaliśmy u naszych węgierskich przyjaciół, jedliśmy tam śniadania, obiady i kolacje oraz spędzaliśmy z nimi czas integrując się. Niestety szczęście mi nie dopisało, bo trafiłam na dziewczynę, która nie umiała rozporządzić czasem i zorganizować mi jakąkolwiek rozrywkę, choćby spacer.
Mieszkaliśmy w małym mieście Szigetszentmiklós, oddalonym o 15 km od Budapesztu. Niemniej jednak uważam, że takie wymiany to ciekawe doświadczenie życiowe i warto w nich brać udział.
Poniżej pokażę wam kilka zdjęć z Budapesztu, cudowne miasto oraz znad Balatonu, jeziora, które Węgrzy nazywają swoim morzem. 

BUDAPESZT 


   BALATON 


17 komentarzy:

  1. I znów Ci zazdroszczę!:) Cudowna sprawa z tymi wymianami. Ja w Budapeszcie byłam jedynie przejazdem, spędziłam tam jedną noc, więc nie dane mi było poznać uroków tego miasta. A nad Balaton niestety nie dotarłam - koniecznie muszę się kiedyś wybrać!

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale Ci zazdroszczę. Sama bym chciała pojechać :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Pomyslowo i fajnie :)
    Follow?
    fashionlikealife.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. fajne zdjęcia :)
    zapraszam do Siebie

    OdpowiedzUsuń
  5. ale piękne widoki w Balatonie! ♥

    OdpowiedzUsuń
  6. ładne zdjęcia! super widoki! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Zazdroszczę wyjazdu :)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie do obserwowania i komentowania :*

    OdpowiedzUsuń
  8. wymiany to super sprawa, musiałaś się dobrze bawić

    OdpowiedzUsuń
  9. Zazdroszczę Ci takiej wymiany *.* Fajna sprawa :)

    Obserwacja=Obserwacja ? Jeżeli tak to zacznij :)
    http://insignificantbaby.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. No cóż każdego czasem dopada leń... świetne te zdjęcia, chciałabym tam być <3
    +Jesteś zainteresowana wzajemną obserwacją? Ja niestety bloga nie posiadam, ale chętnie blogi czytam a te, które mi się podobają promuję :D Na pewno się odwdzięczę, jeśli zaobserwujesz bloga mojej znajomej:
    escape-to-my-dreams.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. ale śliczne widoki, zazdroszczę :) a w wolnej chwili zapraszam też do mnie
    borakalina.blogspot.com

    pozdrawiam serdecznie ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. super widoki i piękne zdjęcia, w każdej wolnej chwili dodawaj posty bo są po prostu nieziemskie !!

    OdpowiedzUsuń
  13. super widoki i piękne zdjęcia, w każdej wolnej chwili dodawaj posty bo są po prostu nieziemskie !!

    OdpowiedzUsuń
  14. świetne zdjęcia :)
    wow!to jezioro!superowe :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję każdemu z osobna za komentarz :)