Witam was z powrotem :) Zrobiłam sobie 3 miesięczne wakacje od blogowania, ale nie ładnie z mojej strony, bo nawet Was o tym nie poinformowałam. Dużo się przez ten czas zmieniło i wydarzyło. Obejrzałam wiele filmów, przeczytałam sporo książek, zobaczyłam ciekawe miejsca, wyleniłam się, zmieniłam swoje nastawienie do wielu spraw i staram się z optymizmem patrzeć na nadchodzący rok szkolny... A wy jak spędziliście wakacje? No i cieszycie się na nadchodzący rok szkolny? Ja trochę tak, bo w końcu pojawią się moje ukochane seriale :)
Poniżej lista moich ulubionych w wakacje przeczytanych książek, obejrzanych filmów i wysłuchanych piosenek.
Pozdrawiam :)
Książki
"Anioły i demony".
Jedna z moich ulubionych i najlepszych książek jakie przeczytałam. Poświećcie trochę czasu na przeczytanie jej, bo warto.
10/10
"Trzy boginie"
Bardzo dobra książka, ciekawa fabuła, pochłonęłam ją w krótkim czasie. Polecam.
9/10
"Perskie dziewczyny"
Ciekawa książka, ukazująca realia życia dziewczynek w Iranie.
7/10
"Ukryte żony"
Książka mnie zszokowała. Nie zdawałam sobie sprawy, że w Stanach Zjednoczonych wyrabiają się takie rzeczy, jak poniżanie kobiet i życie mężczyzn w poligamicznych związkach. Całe zdarzenia związane są z kościołem mormońskim.
8/10
"Kobieta na krańcu świata 2"
Książka godna polecenia. Znajdą się w niej dawka humoru, informacje o wielowiekowych tradycjach, fakty. Były momenty, w których się śmiałam, ale i takie, w których płakałam. Na jednej książce poprzestać nie zamierzam i już szykuję się do przeczytania dwóch kolejnych z tej serii.
10/10
"Dziewczyny do wynajęcia"
Ciekawa i przyjemna książka na spokojne wieczory. Polecam.
8/10
Filmy:
"Sabrina"
Jeden z moich ulubionych filmów z Audrey Hepburn. Godny obejrzenia.
10/10
"Vicky Cristina Barcelona"
Ciekawy film, opowiadający o nieustannym ustalaniu własnej osobowości, podejmowaniu trudnych decyzji i szukaniu szczęścia.
9/10
"Jedz, módl się i kochaj"
Wspaniały film o poszukiwaniu szczęścia, dodatkowo wzbogacony pięknymi krajobrazami Włoch, Indii i wyspy Bali.
10/10
"Kochanie poznaj moich kumpli"
Zabawna komedia, w sam raz na poprawienie humoru.
8/10
"Kac Vegas 3"
Ostatnia część kultowej serii filmów, zabawna jak jej poprzedniczki. Polecam.
9/10
"Plan B"
Zabawna komedia ukazująca, że nie zawsze wszystko jest tak, jak zaplanujemy.
8/10
"Obecność"
Najgorszy, czyli najstraszniejszy horror jaki kiedykolwiek obejrzałam. Polecam z całego serca dla tych, którzy uwielbiają horrory.
10/10
Do tego moim ulubionym serialem stał się kultowy "Seks w wielkim mieście". Zaliczone wszystkie sezony i 2 filmy :) Serial naprawdę niesamowity, zmienił moje podejście do pewnych spraw, otworzył oczy i pokazał jak jest naprawdę.
No a moim ulubionym zespołem został Florence and The Machine. Dużo różni się od teraźniejszych zespołów. Tajemnicza, czasami mroczna i fascynująca muzyka. Ciekawe, mądre, ociekające metaforami teksty. I do tego nieziemski głos Florence.
Dziękuję Wam za uwagę :)
uwielbiam vicky cristina barcelona <3
OdpowiedzUsuńzapraszam do mnie w wolnej chwili :)
a więc witaj wśród żywych :D
OdpowiedzUsuńsuper blog :)
OdpowiedzUsuńNo więc witamy z powrotem :-)
OdpowiedzUsuńWitamy, witamy! :)
OdpowiedzUsuńniezła lista i książkowa i filmowa :)
OdpowiedzUsuń"Anioły i demony" jest świetna! Nie jestem w prawdzie fanką Browna, ale tą książkę polubiłam ;)
OdpowiedzUsuń